0
خانه مقایسه کنید حساب کاربری

بررسی عوامل موثر در قیمت دوربین مداربسته ارزان

بررسی عوامل موثر در قیمت دوربین مداربسته ارزان
  • ۱۴۰۰-۸-۴
  • توسط مدیریت سایت
  • 0 نظر

بررسی عوامل موثر در قیمت دوربین مداربسته ارزان

یکی از مهمترین مواردی که در خرید سیستم مداربسته بایستی مورد توجه قرار گیرد، قیمت این سیستم ها است.

برای خرید دوربین مداربسته ارزان باید به برند این سیستم ها و فروشگاهی که از آن خرید می شود، دقت داشت. در واقع مراکز فروش این سیستم ها علاوه بر قیمت ارزان، باید کیفیت سیستم را نیز تضمین نمایند.


دوربین مداربسته ارزان


یکی از مهمترین مواردی که در خرید سیستم مداربسته بایستی مورد توجه قرار گیرد، قیمت این سیستم ها است. برای خرید دوربین مداربسته ارزان باید به برند این سیستم ها و فروشگاهی که از آن خرید می شود، دقت داشت. در واقع مراکز فروش این سیستم ها علاوه بر قیمت ارزان، باید کیفیت سیستم را نیز تضمین نمایند.

مجموعه دوربینیکو یکی از شرکت های ارائه دهنده سیستم های مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب می باشد. فروش دوربین مداربسته در این مجموعه در برندها و انواع مختلف انجام می شود. علاوه بر این در وب سایت دوربینیکو مشتریان عزیز می توانند در زمینه های گوناگون از مشاوران با تجربه و متخصص کمک بگیرند و خریدی صحیح و هوشمندانه داشته باشند.

قبل از خرید دوربین مداربسته در دوربینیکو، مشتریان می توانند با استفاده از مشاوران موجود در این مجموعه، اطلاعاتی در رابطه با قیمت سیستم مداربسته و هزینه های مربوط به نصب آن، به دست آورند. بنابراین متناسب با بودجه خود و در میان مدل های متنوع این محصول، مدل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری می نمایند.

خرید دوربین مداربسته ارزان

خرید دوربین مداربسته ارزان

علاوه بر برند تولید کننده، کیفیت تصاویر در دوربین نیز می تواند در ارزان یا گران بودن سیستم های مداربسته موثر باشند. کیفیت این تصاویر به صورت یک عدد با مگاپیکسل نشان داده می شود و هر چه این عدد بیشتر باشد رزولوشن و کیفیت تصاویر نیز بالاتر می رود. بنابراین قیمت دوربین مداربسته بیشتر می شود.

لنز دوربین ها در سیستم های مداربسته نیز از دیگر عواملی است که می تواند باعث افزایش یا کاهش قیمت این محصولات شود. لنزهای موجود در دوربین مداربسته در دو نوع ثابت و متغیر ساخته می شوند. لنزهای ثابت دارای دید ثابتی بوده و معمولا قیمت ارزان تری دارند. اما دوربین هایی با لنز متغیر دارای ویژگی هایی چون تغییر زاویه دید، بزرگنمایی تصاویر و... هستند و به همین دلیل قیمت بالایی دارند.

در خرید دوربین مداربسته ارزان بایستی به بدنه دوربین ها نیز توجه نمود. بدنه دوربین ها معمولا به صورت فلزی یا پلاستیکی ساخته می شوند. بدنه های فلزی دارای قیمت بیشتری نسبت به پلاستیکی هستند.

برخی از دوربین های مداربسته نیز با قابلیت های ضد آب، ضد زنگ و یا مقاوم در برابر حرارت بالا تولید می شوند. بنابراین برای شرایط آب و هوایی مختلف مناسب هستند و قیمت بالاتری دارند. علاوه بر این دوربین های مداربسته در انواع اسپید، اسپید دام، بولت، چشم ماهی و... ساخته می شوند و از لحاظ شکل ظاهری و نوع نصب با یکدیگر متفاوت هستند.

تکنولوژی مورد استفاده در سیستم مداربسته بر قیمت آن تاثیر بالایی دارد. انواع تکنولوژی های آنالوگ و تحت شبکه در ساخت دوربین های مداربسته به کار برده می شوند. دوربین های آنالوگ دارای قیمت ارزان تری هستند و نصب آسانی دارند. اما دوربین های تحت شبکه یا IP دارای قابلیت های بیشتری بوده و بالطبع قیمت بالاتری دارند. توجه به این نکته ضروری است که نوع تکنولوژی در دوربین مداربسته بایستی متناسب با نوع کاربری آن انتخاب شود.

خرید دوربین مداربسته ارزان

خرید دوربین مداربسته ارزان


نصب و راه اندازی دوربین مداربسته ارزان


یکی از مواردی که در هنگام انتخاب و خرید دوربین مداربسته ارزان بایستی در نظر داشت، چگونگی نصب و راه اندازی این سیستم ها و هزینه های مربوط به آن است. دوربینیکو علاوه بر فروش دوربین مداربسته ، خدمات پس از فروش و نصب سیستم را نیز ارائه می دهد. قیمت دوربین مداربسته از هزینه های مربوط به نصب و راه اندازی آن جدا است.

برای نصب دوربین مداربسته بایستی عوامل و فاکتورهای مختلفی را مورد بررسی قرار داد. از جمله این فاکتورها می توان به تعداد دوربین های به کار رفته در سیستم، متراژ کابل کشی، ارتفاع در نصب دوربین ها، نصب لوله فلکسی و داکت و... اشاره کرد.

علاوه بر این هزینه نصب دوربین مداربسته در داخل یا خارج ساختمان متفاوت می باشد. چرا که نصب دوربین در محیط های خارجی نیاز به محافظت بیشتر و نصب در ارتفاع بالاتر دارد. بنابراین هزینه بیشتری برای نصب دوربین نیاز است. علاوه بر این دوربین مداربسته ارزان از نوع بی سیم دارای هزینه نصب کمتری است. چرا که نیاز به کابل کشی میان دوربین و دستگاه ضبط کننده مخصوص وجود ندارد.

به طور کلی سیستم های مداربسته براساس نوع برند تولید کننده، نوع نوع دوربین به کار رفته در آن، نوع نصب، نوع تکنولوژی و... دارای قیمت های متفاوتی هستند. بنابراین در خرید دوربین مداربسته بایستی همه این عوامل را بررسی کرده و متناسب با آنها سیستم مناسبی خریداری نمود.

0 نظر

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر میدهد.