0
خانه مقایسه کنید حساب کاربری

راهنمای خرید دوربین مخفی

راهنمای خرید دوربین مخفی
  • ۱۴۰۰-۷-۱۳
  • توسط مدیریت سایت
  • 0 نظر

راهنمای خرید دوربین مخفی

دوربین های مخفی از انواع دوربین مداربسته هستند که به منظور نظارت و جاسوسی استفاده می شوند و معمولا بدون اطلاع به افراد در محل مورد نظر نصب می شوند.

با استفاده از دوربین های مخفی ارائه شده در این مجموعه می توان با خیالی آسوده، امنیت و کنترل مکان مورد نظر را تضمین نمود. نصب دوربین مخفی در محل بسیار آسان بوده و پس از نصب نیز می توان به راحتی از آنها استفاده کرد. با مراجعه به وب سایت دوربینیکو می توان اطلاعات دقیقی از نام و ویژگی های دوربین مخفی مورد نظر دریافت نمود.برای خرید دوربین مخفی بایستی دقت کرد که این دوربین ها در اندازه های کوچک و در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می گردند.

خرید دوربین مخفی :

دوربین های مخفی از انواع دوربین مداربسته هستند که به منظور نظارت و جاسوسی استفاده می شوند و معمولا بدون اطلاع به افراد در محل مورد نظر نصب می شوند. برای خرید دوربین مخفی بایستی دقت کرد که این دوربین ها در اندازه های کوچک و در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می گردند.


نوع نصب این دوربین ها به گونه ای است که قابل دید نبوده و می تواند در وسایل مختلف نصب شده و تصاویر را ضبط نماید. دوربین های مخفی به اندازه ای کوچک هستند که درون خودکار، عروسک، جیب، عینک و... قرار می گیرند. قیمت دوربین مخفی پایین بوده و به همین دلیل افراد بسیاری می توانند از آن استفاده کنند. نکته قابل توجه در خرید این دوربین ها این است که برای استفاده نیاز به مجوز دارند.

در واقع دوربین های مخفی به دلیل اندازه و شکل های متفاوت می توانند در هر جایی جاسازی شوند. این دوربین ها با عنوان های مختلفی در بازار عرضه می گردند و انواع متنوعی دارند.


ویژگی های انواع دوربین مخفی :

یکی از انواع دوربین مداربسته مخفی، دوربین سوزنی یا مینیاتوری است که به دلیل ابعاد کوچک می تواند در مکان های مختلف جاسازی شود. این نوع دوربین ها معمولا به صورت بی سیم تولید شده و به مودم یا شبکه متصل می شود. در تولید دوربین های مینیاتوری از لنزهای کریستالی استفاده می شود و دارای قابلیت چرخش 360 درجه می باشند.

مهمترین نکته در کاربرد و خرید دوربین مخفی سوزنی، عدم وضوح تصاویر در شب می باشد. بنابراین در استفاده از این دوربین های مخفی باید دقت شود که نور کافی در ضبط تصاویر وجود داشته باشد تا تصاویر واضح باشند.

خرید دوربین مخفی

خرید دوربین مخفی

دوربین های مخفی بند انگشتی به دلیل اندازه کوچکی که دارند با این نام شناخته می شوند. این نوع دوربین ها دارای میکروفون بوده و به دلیل داشتن LED می توانند تا فاصله 10 متر را در شب تصویربرداری نمایند. نصب ان بسیار راحت بوده و برای دیدن تصاویر در موبایل می توان اپلیکیشن آن را در گوشی نصب نمود.
یکی دیگر از انواعی که در خرید دوربین مخفی بایستی به آن توجه نمود، دوربین های پین هول می باشند که دارای ابعاد 3 در 3 سانتیمتر می باشند. لنز این نوع دوربین ها  به صورت دایره ای و کوچک ساخته می شود. پین هول را می توان در پشت یا داخل وسیله مورد نظر نصب نمود. کیفیت تصاویر در این دوربین ها بالا بوده و دارای رزولوشن مناسبی می باشد.
دوربین دتکتوری نوع دیگری از دوربین های مخفی هستند که به صورت دستگاه های هشدار دهنده مانند دستگاه های اعلام حریق ساخته می شوند. این نوع دوربین ها تصاویر را با کیفیت بالا ضبط می کنند و نصب آنها بسیار آسان است.

در خرید دوربین مخفی بایستی به دوربین های آینه ای نیز توجه نمود. این نوع دوربین ها درون آینه ای محدب قرار دارند. به منظور افزایش کیفیت تصاویر در این نوع دوربین ها بایستی دقت شود که در مکانی با نور مناسب نصب شوند. چرا که نور مناسب باعث افزایش کیفیت تصاویر در این دوربین ها می شود.

دوربین مخفی هالوژنی، دوربین هایی هستند که به شکل لامپ طراحی و تولید می شوند. در واقع این نوع دوربین ها به شکل لامپی هستند که دوربین مخفی درون آن قرار می گیرد و با کیفیت مناسب از محیط پیرامون تصویر برداری می کند.

برخی دیگر از دوربین های مداربسته، قابلیت مخفی شدن در خودکار را دارند و با نام دوربین مخفی خودکاری شناخته می شوند. این دوربین ها به صورت بی سیم بوده و می توانند تصاویر و صدا را با کیفیت مناسبی ضبط نمایند. حساسیت میکروفون این دوربین ها بالا بوده و می توانند از کارت حافظه SD 32 گیگابایت پشتیبانی کنند.


خرید دوربین مخفی در دوربینیکو :

مجموعه دوربینیکو یکی از شرکت های عرضه کننده انواع دوربین مخفی در سری های مختلف می باشد. مشخصات و قیمت دوربین مخفی در وب سایت این مجموعه به صورت دقیق و کامل بیان شده است. بنابراین مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به وب سایت دوربینیکو اطلاعات دقیقی از دوربین مورد نظر خود کسب نمایند و انتخاب درستی داشته باشند.

دوربینیکو به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی دوربین مخفی، محصولات خود را با کیفیت بالایی ارائه می دهد و همه محصولات این مجموعه دارای خدمات پس از فروش و گارانتی هستند. علاوه بر این در صورت وجود هر گونه سوال مشتریان می توانند از کارشناسان متخصص در این مجموعه مشاوره دریافت نمایند.

خرید دوربین مخفی در این مجموعه با اطمینان خاطر انجام می شود. چرا که انواع دوربین مخفی عرضه شده در دوربینیکو کاملا اورجینال و با تضمین اصالت کالا هستند. علاوه بر این دوربین های این مجموعه دارای قابلیت های فراوانی بوده و با قیمت مناسب به فروش می رسد.




0 نظر

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر میدهد.