0
خانه مقایسه کنید حساب کاربری

آشنایی با عوامل موثر در خرید دزدگیر اماکن

آشنایی با عوامل موثر در خرید دزدگیر اماکن
  • ۱۴۰۰-۱۰-۱۸
  • توسط مدیریت سایت
  • 0 نظر

آشنایی با عوامل موثر در خرید دزدگیر اماکن

یکی از تجهیزات ضروری به منظور حفاظت از انواع ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و... دزدگیر اماکن است.

استفاده از دزدگیر در ساختمان باعث افزایش امنیت در آن شده و از نفوذ سارقان به یک مکان جلوگیری می کند. برای خرید دزدگیر اماکن بایستی توجه داشت دزدگیر متناسب با مکان مورد نظر بوده و نصب آن نیز به درستی انجام شود.

خرید دزدگیر اماکن :

یکی از تجهیزات ضروری به منظور حفاظت از انواع ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و... دزدگیر اماکن است. استفاده از دزدگیر در ساختمان باعث افزایش امنیت در آن شده و از نفوذ سارقان به یک مکان جلوگیری می کند. برای خرید دزدگیر اماکن بایستی توجه داشت دزدگیر متناسب با مکان مورد نظر بوده و نصب آن نیز به درستی انجام شود.

دزدگیرهای اماکن دارای مدل ها و قیمت های مختلفی هستند و این موضوع باعث می شود تا فرد برای انتخاب و خرید این تجهیزات مشکلی نداشته باشد. سیستم های اعلام سرقت و دزدگیر دارای سنسورهایی هستند که در صورت حضور فرد ناشناس در محل مورد نظر شروع به کار می کنند و به وسیله آژیر یا تماس با کاربر، فرد را مطلع می سازند.

برای عملکرد و بازدهی بهتر سیستم های اعلام سرقت بایستی پس از خرید دزدگیر اماکن، به صورت دوره ای آن را بررسی و کنترل کرد. چرا که در صورت وجود خرابی در سیستم، احتمال سرقت از مکان مورد نظر بالا می رود.

در خرید و فروش دزدگیر اماکن بایستی عوامل و موارد مختلفی را مانند مدل دزدگیر، برند تولید کننده، اجزای تشکیل دهنده و لوازم جانبی آن، قابلیت های موجود در سیستم، محل نصب سیستم، وجود گارانتی و خدمات پس از فروش و... مورد توجه قرار داد.

بررسی انواع سیستم های امنیتی، موثر در انتخاب و خرید دزدگیر اماکن :

دزدگیرهای آژیری به عنوان ساده ترین نوع سیستم های حفاظتی شناخته می شود. در این مدل ها از سنسورهایی استفاده می شود که پس از تشخیص وجود افراد در مکان، شروع به آژیر کشیدن می کنند.

یکی دیگر از انواع دزدگیرهای اماکن، دزدگیر با سیستم آلارم به وسیله تماس با خط ثابت می باشد. در این نوع سیستم علاوه بر وجود صدای آژیر، دزدگیر می تواند با شماره تلفن های ذخیره شده در خط ثابت خود، تماس بگیرد. این نوع سیستم ها دارای قیمت مناسبی هستند و به همین دلیل کاربرد بالایی دارند.

دزدگیرهای سیم کارتی نوع دیگری از این سیستم ها می باشد که پیشرفته تر از انواع قبل است. به منظور اطلاع رسانی و اعلام خطر در این دزدگیر، از سیم کارت در آن استفاده می شود که به وسیله پیامک یا تماس با شماره های ذخیره شده در آن، فرد را از خطر مطلع می سازد. دزدگیرهای سیم کارتی در هوشمند سازی ساختمان، نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

در خرید دزدگیر اماکن بایستی به نسل جدید و پیشرفته تر این محصول یعنی دزدگیرهای بی سیم نیز توجه داشت. در این نوع از سیستم امنیتی برای ارتباط بین پنل مرکزی و سنسورها، از ارتباط وایرلس یا بی سیم استفاده می شود. این سیستم به دلیل نصب آسان، بسیار پرفروش بوده و کاربرد گسترده ای دارد. سنسورها با استفاده از سیگنال های رادیویی و در دو نوع فرکانس 315 و 433 مگاهرتز با پنل مرکزی ارتباط برقرار می کنند.

دزدگیر بی سیم دارای امکانات زیادی بوده که باعث افزایش امنیت در مکان مورد نظر می شود. با استفاده از این سیستم می توان از راه دور و از طریق گوشی، سیستم را به طور کامل کنترل نمود. سنسورهای هشدار موجود در این دزدگیر برای تامین انرژی از باتری استفاده می کنند.

دزدگیر اماکن از نوع تحت شبکه، نوعی از سیستم امنیتی است که در مکان های بزرگ و مهم مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع دزدگیر می تواند به عنوان یکی از اجزای مهم در هوشمندسازی ساختمان نیز به کار برده شود و افراد می توانند با استفاده از مدیریت از راه دور، مکان مورد نظر را کنترل نمایند. در صورت وجود خطر و تحریک سنسورها در این نوع سیستم، گزارش دقیقی به وسیله ایمیل و یا سایت امنیتی به پنل مرکزی و به مامورین امنیتی فرستاده می شود.

خرید دزدگیر اماکن

خرید دزدگیر اماکن

نوع سنسور موثر در خرید دزدگیر اماکن :

یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده سیستم های حفاظتی که در خرید دزدگیر اماکن بایستی مورد توجه قرار گیرد، سنسور سیستم است. این بخش دارای انواع مختلفی است. یکی از انواع سنسور دزدگیر، سنسورهای حرکتی هستند که دارای دید وسیعی بوده و در صورت تشخیص حرکت و ورود افراد به پنل مرکزی هشدار می دهد. این سنسورها در دو نوع با سیم و بی سیم تولید و عرضه می شوند.

سنسورهای مگنت نوع دیگری هستند که به منظور کنترل درب و پنجره ها و برای نصب بر روی آنها طراحی و تولید می شوند. عملکرد سنسور مگنتی به گونه ای است که در صورت باز شدن در و پنجره، پیام هشدار به سیستم مرکزی فرستاده می شود و دستگاه شروع به آژیر کشیدن می کند.

سنسورهای لرزشی یا شوک سنسور پس از وارد شدن ضربه و یا وجود لرزش کار می کنند و پیام هشدار به دستگاه مرکزی فرستاده می شود. سنسور لیزر یا بیم که با استفاده از پرتوهای مادون قرمز کار می کند، نوع دیگری است و کاربرد گسترده ای در ساختمان های تجاری، مسکونی و... دارد.

سنسور یا حسگر ماکروویو یکی دیگر از انواع سنسورها است که در خرید دزدگیر اماکن بایستی مورد بررسی قرار گیرد. این نوع سنسورها به صورت مداوم اشعه هایی را در مکان منتشر می کنند و از طریق بازتاب این اشعه ها، حرکت اشیا و افراد را تشخیص می دهند. طول موج این نوع سنسور از 300 تا 3000 مگاهرتز بوده و به عنوان یکی از بهترین و دقیق ترین انواع سنسور شناخته می شود.

0 نظر

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر میدهد.